środa, 4 maja 2016

Pomysły na prezent z okazji Dnia Matki


Pamiętam słowa piosenki śpiewanej w podstawówce na uroczystości z okazji Dnia Matki:

"Kochana mamo, gdy będę duży,
to ci przywiozę małpeczkę z podróży,
długim ogonkiem, to zwinne zwierzę
będzie za Ciebie zmywać talerze".

I wiecie co - wówczas naprawdę wierzyłam w te słowa:) Myślałam o tym, jakby  fajnie było gdyby mama miała taka małpkę i nie musiała już zmywać naczyń, a zmywania w mojej sześcioosobowej rodzinie było zawsze sporo.
Mamy już maj, majówkowy długi weekend za nami i ze świeżym umysłem można myśleć już o prezentach z okazji Dnia Matki. Ja nie lubię kupować prezentów na ostatnią chwilę i jeszcze w kwietniu uzgodniłam z rodzeństwem czym w tym roku obdarujemy mamę.
Dla Was przygotowałam kilka prezentowych inspiracji. W tym poście zobaczycie propozycje prezentów do 50.  Wkrótce pojawi się post z propozycjami droższych prezentów. Dajcie znać w komentarzach co Wy planujecie wręczyć swojej mamie z okazji ich święta.

Propozycje prezentów za mniej niż 50 zł


1. biała koszula Reserved klik
2. pomadka do ust Revlon klik
3. wisiorek W.Kruk klik
4. Chusta Top Secret klik

5. Książka klik
6. Płyta z muzyką klik
7. Album do zdjęć klik









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw komentarz - chcę wiedzieć, że ktoś to czyta:)