sobota, 20 sierpnia 2016

Kremowy żel pod prysznic Le Petit Marseillais

Dziś przychodzę do Was z recenzją kremowego żelu pod prysznic Le Petit Marseillais Malina i Piwonia.
Skąd to połączenie zapachów? Maliny uwielbiają promienie prowansalskiego słońca, dzięki niemu stają się soczyste i słodkie. Harmonijnym dopełnieniem ich aromatu jest woń pięknych piwonii. To ona zdobi wiosną prowansalskie ogrody, a jej zapach sprawia, że czas na chwile staje w miejscu.



Nie wiem jak Wy, ale ja kupując kosmetyki bardzo zwracam uwagę na opakowanie. A butelka w której zostały zamknięte maliny i piwonie wyjątkowo przypadła mi do gustu: prostokątna, poręczna, z wypustkami po bokach co zapobiega wyślizgiwaniu się opakowania z rąk. No i jest różowa:)

Co na opakowaniu obiecuje producent ? "Le Petite Marseillais Malina i Piwonia delikatnie oczyszcza Twoją skórę. Aksamitna, łatwa do spłukiwania piana uwalnia owocowy, świeży i aromatyczny zapach, który rozbudzi Twoje zmysły. Twoja skóra pięknieje - jest miękka, nawilżona i odżywiona!". Trudno mi się z tym nie zgodzić! Zapach jest powalający! Od razu przypomniały mi się zeszłoroczne wakacje u babci i zbiory owoców, w tym właśnie malin. Poprosiłam męża o odnalezienie zdjęć z tej wizyty - odnalazł fotki, na których uwiecznił moją mamę, która ma pełne garście malin - cudo! Bardzo spodobała mi się też konsystencja produktu. Żel jest gęsty (nie znoszę produktów wodnistych, które przeciekają przez palce zanim nałoży się je na skórę) i tworzy pianę, która delikatnie otula skórę i łatwo się spłukuje. Po użyciu tego kosmetyku moja skóra jest gładka i miękka a łazienka cała wypełniona przyjemnym zapachem.



Jeżeli więc lubicie maliny, ich wyjątkowy smak i zapach, który przywodzi na myśl lato, to ten żel jest właśnie dla Was!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw komentarz - chcę wiedzieć, że ktoś to czyta:)