wtorek, 10 maja 2016

Propozycje prezentów na Dzień Matki cz. II

Dziś mam dla Was drugą część wpisu dotyczącego propozycji prezentów z okazji Dnia Matki (pierwsza część tutaj).

Propozycje prezentów za mniej niż 100 zł


1. Multiramka na zdjęcia klik
2. Patera klik
3. Bon podarunkowy na zabieg kosmetyczny klik
4. Kwiaty - poczta kwiatowa klik
5. Perfumy klik


Propozycje prezentów za mniej niż 200 zł



1. Masażer do stóp klik
2. Depilator do twarzy klik
3. Portfel skórzany klik
4. Pasek klik
5. Parasol klik

Propozycje prezentów powyżej 200 zł


1. Broszka klik
2. Ramka cyfrowa klik
3. Żelazko klik
4. Paleta cieni klik
5. Torebka klik





8 komentarzy:

  1. U nas cyfrowa ramka na zdjęcia się nie sprawdziła. Leży i zbiera kurz :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nierzadko jest taka obawa, że coś się okaże nietrafionym prezentem. Ja chciałam kupić ramkę cyfrową dla teściów ale z obawy właśnie o to "zbieranie kurzu" zaniechałam tego pomysłu.

      Usuń
  2. Ciekawe propozycje, na pewno można coś wybrać :)
    Pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że propozycje Ci się spodobały.

      Usuń
  3. Dla mamy zawsze coś się wymyśli, gorzej z prezentem dla teściowej - wiadomo jak faceci podchodzą do tematu... Także dzięki za inspiracje;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się, że wpis się spodobał. Daj znać co się dostało tesciowej:)

      Usuń
  4. Podoba mi się pomysł z bonem podarunkowym (sama bym chciała taki dostać) i paletką cieni - każdą kobietę ucieszy taki prezent, dziękuję za inspirację i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że coś z tego co zaproponowałam spodobało Ci się.
      Dwa lata temu moja mama dostała taki bon upominkowy i była bardzo zadowolona.

      Usuń

Zostaw komentarz - chcę wiedzieć, że ktoś to czyta:)