niedziela, 24 kwietnia 2016

DIY - sowa z pieluszek

Kiedy urodził się M. i odwiedzali nas znajomi i rodzina najczęściej obdarowywano nas pieluszkami dla bobasa. Jest to bardzo praktyczny prezent, przez blisko trzy miesiące nie musieliśmy kupować pampersów,a "dwójek" mieliśmy nawet w nadmiarze:) Bardzo zaskoczyła mnie moja przyjaciółka, która przywiozła małemu tort z pieluszek, który sama wykonała. Był piękny, ozdobiony niebieskimi kokardami a wśród pieluszek były jeszcze: śliniak, płyn do kąpieli i maskotka. Pomysł ten bardzo mi się spodobał, więc gdy moja przyjaciółka urodziła synka i nadarzyła się okazja by ich odwiedzić, nie zastanawiałam się długo - kupiłam paczkę pieluch i postanowiłam zrobić z nich coś extra. W znalezieniu inspiracji pomógł mi oczywiście wujek google :) Okazało się, że z pampersów można zrobić nie tylko tort ale i ślimaka, sowę, rowerek, wózek i wiele innych. Postanowiłam zrobić sowę. Do jej wykonania zużyłam paczkę pieluch (58 szt.), dwie pieluszki tetrowe (biała i kolorowa), mały śliniak, malutkie opakowanie płynu do kąpieli dla niemowląt, dwie pary skarpet,kolorowy papier do zrobienia sowich oczu, kilka gumek recepturek różnej wielkości, sznurek oraz odrobina taśmy dwustronnej. Efekty mojej pracy możecie zobaczyć na zdjęciach.
Co sądzicie o takiej formie wręczania pieluszkowych prezentów? A może Wy dawaliście lub dostawaliście jakieś ciekawe i oryginalne prezenty i upominki dla swoich bobasków? Z niecierpliwością czekam na komentarze.



4 komentarze:

  1. Sowa wyszła Ci naprawdę cudownie, nie mogę się napatrzeć <3 Masz talent, Dziewczyno!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że się podoba. Na przełomie maja i czerwca będzie kolejna okazja do pieluszkowego DIY:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjny pomysł na prezent, a i wykonanie świetne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! In the end I got a web site from where I be capable
    of actually take helpful facts concerning my study
    and knowledge.

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz - chcę wiedzieć, że ktoś to czyta:)